چرا باید عضو شویم؟

مزایای عضویت در هاستجو چیست؟

  • جهت ثبت و سفارش جدید در هاستجو باید عضو رسمی این سایت باشد ، ما شما را با حساب کاربری معتبر خواهیم پذیرفت.عضویت شما به معنای قبول داشتن کلیه قوانین و مقررات این سایت می باشد.
  • ناحیه کاربری شما جایی که می توانید در آن حساب کاربری خود را مدیریت کنید . این بخش شامل خلاصه ای از حساب شما شامل درخواست های پشتیبانی و فاکتورهای پرداخت نشده، می باشد .
  • می توانید هم اکنون حساب کاربری جدید بسازید.

قوانین و مقررات سایت

1- پس از ثبت سفارش توسط هاستجو و پس از گذشت مدت زمان 7 روز گارانتي بازپرداخت در سرویس های سالانه و 48 ساعت در سرویس های ماهانه، مبالغ پرداختي بابت ميزباني وب به هيچوجه عودت نميگردد.

توجه : بازگشت وجه و مرجوع شدن سرویس تنها در صورت " وجود مشکل فنی غیر قابل حل " انجام پذیر است.

توجه : در هنگام عودت مبلغ هزینه کارمزد پرداخت آنلاین + هزینه کارمزد انتقال مبلغ به حساب شما + کارمزد ایجاد اکانت ( 1500 تا 5000 تومان ) کسر و مابقی مبلغ بین 7 تا 10 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.

توجه : سرویس های خدمات مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی و لایسنس ها به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه نخواهند داشت قبل از خرید سوالات لازم را انجام و با دقت خرید نمایید. ( مدت زمان تحویل سرور های مجازی و اختصاصی بین 24 تا 72 ساعت می باشد )

2- متقاضي متعهد است به هیچ عنوان از سرويسهاي ميزباني وب که دراختيار وي قرار دارد، بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران و يا قوانين بين المللي استفاده ننمايند. درغير اين صورت هاستجو حق دارد سریعاً نسبت به قطع سرويس، بدون اطلاع کاربر اقدام نمايد.

3- تعداد ايميل مجاز جهت ارسال براي هر دومين حداکثر 100 عدد در ساعت و 1000 عدد در روز مي باشد.

4- کاربر یا صاحب امتیاز میزبانی وب می بایست حداکثر تا 24 ساعت بعد از اتمام مهلت هاست و قرارداد در صورت تمایل برای تمدیدو پرداخت هزینه دوره بعد اقدام کند در غیر این صورت اکانت 72 ساعت بعد از مهلت قرارداد معلق و در صورت عدم تمدید و پرداخت هزینه مربوط اکانت پس از 30 روز از سرور حذف خواهد شد و هاستجو هیچ گونه مسئولیتی در قبال اکانت شما نخواهد داشت.

5- ارسال نامه هاي ناخواسته (spam) ، ارسال تعداد زيادي ايميل (mass email) براي ديگران به هر نحو، از جمله ارسال خبرنامه به کل کاربران سايت بطور همزمان، ارسال ايميل بيش از حد مجاز، سعي در نفوذ به سرورهاي ديگران و يا سرورهاي هاستجو درتمامي انواع آن ، ذخيره و يا ارسال ويروس براي ديگران به هر شکل و در تمامي انواع آن موجب قطع دسترسي وحذف سرويس کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد.

6- سرويسهاي ميزباني وب راشخصا استفاده نماييد و حق واگذاري آن را به غير نداريد. درصورتيکه سرويسهاي ميزباني وب را براي شخص خاصي خريداري مي کنيد ، اطلاعات لازم را در اختيار ما قرار دهيد.

7- مسئوليت کليه فايلها و مطالب قرارگرفته در فضاي تخصيص داده شده به عهده کاربر است. همچنين وظيفه تهيه نسخه پشتيبان از فايلها، حفاظت از نام کاربري و رمز عبور ، اعلام تغييرات در تلفن و يا آدرس سکونت و يا ايميل برعهده کاربر است و هاستجو هيچگونه مسئوليتي درقبال موارد فوق و يا ضرر و زيان ناشي از سوء استفاده و يا از بين رفتن اطلاعات کاربر را بر عهده نمي گيرد.

8- درصورت مشاهده هرگونه فايل و اطلاعات که اثر مخرب داشته و يا ناقض قوانين داخلي و يا بين المللي باشد، موارد بدون اطلاع قبلي ازسرور حذف خواهد شد.

9-اگر چه نسخه های پشتیبان مختلف توسط هاستینگ ها از کلیه سرویس ها تهیه میشود؛ اما تضمینی وجود ندارد که نسخه پشتیبان مورد نیاز شما در سرورها موجود باشد. اساسا مسئولیت تهیه نسخه های پشتیبان کامل؛ بدون نقص و مربوط به یک تاریخ و زمان خاص بر عهده مشترک است و شرکتهای هاستینگ مسئولیتی ازین بابت نمیپذیرند مگر در مواردی که بطور مشخص سرویس خاصی برای بکاپ تهیه شود.

10- استفاده بيش از حد و يا سوء استفاده از منابع سرورها (CPU, RAM, Space, Bandwidth) در میزبانی وب که شما مجاز هستید حداکثر تا 15-18 درصد از CPU و RAM سرور در لحظه استفاده کنید در صورتی که به علت ترافیک بیش از حد یا استفاده نا آگاهانه و يا به عمد از اسکريپتهاي CGI، PERL،PHP و Leech مانند RapidLeech و غیره که موجب تخريب و يا استفاده بيش از حد از منابع سرور شود، موجب قطع دسترسي کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد. لذا توصيه مي شود به هيچوجه برنامه ها و نرم افزارها را بر روي سرور تست نکنيد. سرور محل توسعه و تست نرم افزار نيست بلکه محيط نصب محصولات آزمايش شده و بدون نقص است.

11- پس از اتمام و پایان دوره سرویس خدمات پشتیبانی اکانت قطع و کاربر به عنوان صاحب امتیاز اکانت نخواهد بود ، در این دوره هرگونه خدمات و پشتیبانی لازم شامل هزینه می شود ( هزینه بازیابی بک آپ و پشتیبانی سایت در این دوره برای هر اکانت 50 هزار تومان می باشد )

12- درصورت درخواست قطع سرويس توسط کاربر و يا قطع سرويس توسط هاستجو به علت تخلف از شرايط و ضوابط مندرج در اين قرارداد ، مبالغ پرداختي به هيچوجه برگشت داده نخواهد شد.

13- چنانچه در مدت زمان ارائه خدمات هاستجو به دلايلي که از اراده هاستجو خارج باشد -مواردي همچون تغييرات مخرب جوي، سيل، آتش سوزي، زلزله، و...، اشکالات مخابراتي ، هر گونه ممنوعيت داخلي وخارجي، عدم پاسخگويي و يا اجبار بر دريافت مبالغ اضافي توسط شرکتهاي خارجي فراهم کننده خدمات، هر گونه تغييرات در قوانين داخلي و خارجي، جنگ، اغتشاشات، اعتصابات، تغييرات در نرخ ارز، و کليه شرايطي که از اراده هاستجو خارج باشد و در اينجا ذکر نگرديده است- در تداوم ارائه خدمات هاستجو خدشه اي وارد گردد و يا باعث قطع موقت و يا دائمي آن گردد، هيچگونه مسئوليتي بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات هاستجو و مسئولين آن نخواهد بود, با این حال هاستجو تمام سعی خود جهت بازگشت به روال عادی انجام خواهد داد.

14- هاستجو حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن شرايط و ضوابط فوق الذکر تغييرات ايجاد کند. اگرچه سعي مي شود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرويس خود را نمايند . در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود .

15- با توجه به اینکه هر یک از اکانت های زیر مجموعه هاستجو یا نمایندگی ها تحت پشتیبانی هاستجو می باشد و از منابع سرور و پشتیبانی تیم فنی استفاده مستقیم می کند امکان ارائه اکانت های کمتر از 100 مگابایت فضا توسط هاستجو و نمایندگی ها به دلیل حفظ کیفیت مطلوب و عدم سوء استفاده امکان پذیر نمی باشد.

16- راه اندازی هرگونه آپلود سنتر یا دانلود سنتر از قبیل دانلود سنتر عکس , موسیقی , فیلم برای عموم بر روی سرور های هاست اشتراکی به صورتی که تعداد درخواست ها و کانکشن ها بیش از حد مجاز باشد ممنوع است و در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی اکانت معلق خواهد شد. برای راه اندازی چنین سرویس هایی شما می بایست از هاست مخصوص دانلود یا سرور های مجازی استفاده کنید.

17- ارسال سفارش و يا استفاده از سرويسهاي هاستجو، به معناي مطالعه کامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد آن توسط کاربر است.

18- با توجه به سوء استفاده بعضی افراد تمام کاربران عزیز موظف هستند موارد مربوط به شکایات یا انتقادات را در بخش پشتیبانی یا با مدیریت هاستجو مطرح کنند در غیر این صورت سرویس معلق و رفع مشکل بر عهده مراجع قضایی و جرائم اینترنتی خواهد بود.



آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه

Powered by WHMCompleteSolution