چرا باید عضو شویم؟

مزایای عضویت در هاستجو چیست؟

  • جهت ثبت و سفارش جدید در هاستجو باید عضو رسمی این سایت باشد ، ما شما را با حساب کاربری معتبر خواهیم پذیرفت.عضویت شما به معنای قبول داشتن کلیه قوانین و مقررات این سایت می باشد.
  • ناحیه کاربری شما جایی که می توانید در آن حساب کاربری خود را مدیریت کنید . این بخش شامل خلاصه ای از حساب شما شامل درخواست های پشتیبانی و فاکتورهای پرداخت نشده، می باشد .
  • می توانید هم اکنون حساب کاربری جدید بسازید.

چرا آنتی ویروس اورجینال بخریم؟


چرا آنتی ویروس اصلی بخریمبسیاری بر این اعتقادند که هیچ نیازی مبنی بر هزینه کردن برای خرید آنتی ویروس ندارند. در این مقاله سعی بر آن داریم که حرکتی هر چند کوچک برای تغییر این تفکر ناردست بر داریم. 
توجه شما را به چند مورد بسیار کوچک اما حیاتی جلب می کنم.
1- چقدر به اطلاعات ذخیره شده درون کامپیوترتان اهمیت می دهید؟
2- چقدر به نحوه ارسال اطلاعات درون اینترنت واقفید؟
3- آیا تا به حال اطلاعاتی از کامپیوتر شما به سرقت رفته  یا  فنا شده است؟
4- آیا به جمله پیشگیری قبل از درمان اعتقادی دارید؟
6- آیا می دانید بسیاری از نرم افزارهای هزینه دار که بصورت مجانی در اینترنت در اختیار شما قرا می گیریند در اصل منبع نفوذ به کامپیوتر شما هستند؟
این سوالات و بسیاری از سوالاتی که در این زمینه مطرح می شوند جواب درستی برای قانع کردن ندارند و روز به روز به تعداد افرادی که مرد سوء استفاده قرار گرفته اند اضافه می شوند.
اولین راهکاری که به ذهن می رسد استفاده از یک آنتی ویروس و بهتر از آن یک سیستم اینترنت سکیوریتی (امتیت اینترنت) که شامل آنتی ویروس و فایروال (دیواره آتش) می باشد.
داشتن یک آنتی ویروس بروز شده می تواند تا 99.9 درصد دسترسی به سیستم شما را کاهش دهد و این رقم بسیار بالایی است. اما مهمتر از آن آنتی ویروس اوجینال می باشد. 
دیده شده است که در بسیاری از شرکت ها سرویس دهنده مجازی برای بروز رسانی آنتی ویروس ها راه اندازی می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که این امر باعث کندی در بروزرسانی اطلاعات و عدم دسترسی به موقع به اطلاعات حیاتی در مورد ویروس هاست
بسیاری از افرادی که آنتی ویروس مجانی در اختیار شما می گذارند از طریق همان فایل ها درگاه دسترسی به کامپیوتر شما را باز می کننند و به اطلاعات شما دسترسی پیدا می کنند. 
ویروس ها و ویروس نویسان روز بروز بر تعداد حملات خود می افزایند و ما به عنوان یک مصرف کننده نیاز مبرم به حفظ امنیت در سیستم های خود هستیم.
کسانی که از یک آنتی ویروس غیر اصلی استفاده می کنند در جریان باشند که شرکت هایی که در این سطح کار می کنند و امنیت سیستم را برقرار می کنند به راحتی آنتی ویروس غیراصلی شما را شناسایی می کنندو باعت عدم بروز رسانی آن می توانند بشوند
این موارد و بسیاری از اطلاعات دیگر می تواند ما را مجاب سازد تا امنیت سیستم های خود را با خرید آنتی ویروس های اصلی تامین کنیم.
متشکرم
هاستجو - ثبت دامنه و میزبانی وب نامحدود

Saturday, January 18, 2014



« برگشت

مشاهده RSS


Powered by WHMCompleteSolution